Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Δώσε μου μια θέση στη ζωή σου...


Θέλω να ξέρω πού βρίσκομαι!


Χρειάζομαι μια σιγουριά... Κάτι να μένει ακλόνητο στα σκαμπανευάσματα που έρχονται.


Δεν με νοιάζει πού θα με βάλεις να καθίσω... Οι πρώτες σειρές δεν ήταν ποτέ πολύ του γούστου μου.


Θέλω όμως τη θέση μου! Να ξέρω ποιά είναι και να πηγαίνω να κάθομαι... Να είναι πάντα διαθέσιμη για μένα και... όσο γεμάτη κι αν είναι η ζωή σου, να είναι πάντα εκεί...


Η θέση μου!




Λοιπόν, ποιά είναι;


Τί θέση θα μου δώσεις στη ζωή σου;


Θέλω να ξέρω... Χρειάζομαι μια σιγουριά...


Κουράστηκα!


Θέλω κάπου να καθίσω.

2 σχόλια:

Madame de la Luna είπε...

Αγωνιάς και σαν να κουράστηκες ή λάθος κατάλαβα; Ελπίζω να στη δώσει πάντως τη θέση και να είναι αυτή που σου αξίζει...

Φαίδρα Φις είπε...

"έλα αγάπη μου βοριά
δώς μου κύματα
να'χω σιγουριά..."

σε χαιρετώ