Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Με φίμωσες...



Σου άνοιξα την ψυχή μου, σου είπα της φοβίες και τα άγχη μου κι εσύ μου έκλεισες την πόρτα και έβαλες απ’έξω φωτεινή επιγραφή

«ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ».

Σου μίλησα για τα συναισθηματά μου κι εσύ ντύθηκες υποχρέωση και τύψεις.

Τώρα μόνο αυτό νοιώθω. Τύψεις...

Τύψεις που σε φόρτωσα με τις σκέψεις μου και ντροπή που σου ζήτησα να απαλύνεις λίγο το φορτίο.

Παρεξήγησα το τι θα πεί σχέση.!!

Απο άυριο θα φορέσω πάλι την χαμογελαστή μάσκα μου και θα μιλάω για τον ωραίο καιρό, για την υπέροχα τέλεια ζωή μου...

Δεν έχεις καμία υποχρέωση. Δεν θα έπρεπε να έχεις καμία τύψη!! Δεν χρειάζεται να νοιάζεσαι... Μπορεις αν θες να με αγαπάς...

Δεν έχεις όμως καμία υποχρέωση να μπλέξεις τη ζωή σου με τη δική μου. Εσύ κάνε αυτό που είναι καλό για σενα... Εγώ έχω τη μάσκα μου πάντα στο πρόσωπο, μη δεις το φόβο, την αγωνία, την εγκατάλειψη... Μη δεις και νοιώσεις πάλι τύψεις... μη δεις και κάνεις ένα βήμα προς τη λάθος κατευθυνση.

Φυγε, πήγαινε να βρεις την ευτυχία... Εγώ φοράω τη μάσκα μου. Είμαι καλά εγώ... Φοράω τη μάσκα μου.

Εξάλλου... έτσι είναι οι σχέσεις... Έτσι είναι οι σχέσεις που κάποτε τελειώνουν....

3 σχόλια:

Broken Angel είπε...

" Απο άυριο θα φορέσω πάλι την χαμογελαστή μάσκα μου και θα μιλάω για τον ωραίο καιρό, για την υπέροχα τέλεια ζωή μου........ Εγώ φοράω τη μάσκα μου. Είμαι καλά εγώ... Φοράω τη μάσκα μου."
Είμαι καλά...είμαι καλά...φορώντας τη μάσκα μου για να μη δεις πόσο πόνο με πότισες...για να μη δεις τα συντρίμια....
Τελικά οι άνθρωποι κοιτάνε μόνο τον εαυτό τους και το μόνο που θέλουν είναι να περνάνε καλά....
Αλλά εγώ πάντα θα πιστεύω πως θα έρθει μια στιγμή που αυτοί που θέλουν να μας μάθουν πραγματικά θα είναι εκεί ακόμα και στη μεγαλύτερη λύπη μας!θα μας προσέχουν και θα συζητάνε....η ζωή δεν είναι μόνο καλές στιγμές...

Maroulita είπε...

Makari na exeis dikio!!! Makari na einai etsi...

Broken Angel είπε...

Έτσι είναι Μαρουλίτα....κάποια στιγμή έρχονται άνθρωποι που ενδιαφέρονται πραγματικά για εμάς...και λέω πραγματικά γιατί απέχει από το δήθεν....όσοι λοιπόν ανήκουν στην κατηγορία του πραγματικά θα κάτσουν και θα ακούσουν και θα παλέψουν μαζί με μας τα κακά που μας έρχονται...όποιος νομίζει ότι η ζωή είναι εύκολη μάλλον δεν έχει ζήσει...και όποιος εγκαταλείπει είναι δειλός και εγωιστής!!!!